Black Friday 2017. Magazinul online eMAG a făcut un top al localităţilor din care au venit cele mai multe comenzi pentru produsele aflate în oferte de Black Friday, raportat la 1.000 de locuitori.
Black Friday 2017. Pe primul loc în topul achiziţiilor de Black Friday 2017 se află Chiajna, cu 162 de produse vândute/1.000 de locuitori. La distanţă mare, pe 2, se află Popeşti-Leordeni, cu 111 produse vândute.Multe produse aflate în oferta eMAG de Black Friday 2017 au fost comandate şi din Otopeni şi Bragadiru, 103 de produse.
Top 10 este completat de Floreşti, Miroslava, Măgurele, Cluj-Napoca, Voluntari şi Iaşi. Numărul de produse vândute variază între 68 şi 55 pentru aceste localităţi.
Black Friday 2017. TOP cele mai mari valori înregistrate pe o comandă:
Paşcani – 60.000 de lei
Ploieşti – 36.371 de lei
Bucureşti – 35.150 de lei
Craiova – 29.999 de lei
Slobozia – 27.293 de lei
Râmnicu Vâlcea – 25.699 de lei
Bucureşti – 24.401 de lei
Crasna – 23.973 de lei
Hârşova – 22.999 de lei
Otopeni – 22.608 de lei
Black Friday 2017. Top 10 localităţi. Produse vândute per 1.000 de locuitori
Chiajna – 162,14
Popesşti-Leordeni – 111,39
Otopeni – 103,90
Bragadiru – 103,68
Floreşti – 101,12
Miroslava – 67,92
Măgurele – 64,28
Cluj-Napoca – 69,39
Voluntari – 57,18
Iaşi – 54,92
Oferta de Black Friday cuprinde şi o mulţime de produse speciale, precum aur, autoturisme şi vouchere de 100 de euro la preţ de 50 de euro oferite de Tarom. Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de eMag era de 125,4 milioane de lei (27 milioane euro), la o oră şi jumătate de la începerea evenimentului, fiind vândute deja 100 de automobile şi motociclete.
Numărul produselor vândute este de aproape 310.000, iar cel al produselor rămase de peste 1,69 milioane. eMag a vândut 14 ceasuri şi bijuterii de lux, peste un kilogram de aur şi 35 de pachete turistice.
Produsele pentru casă, electrocasnicele mici, telefoanele şi televizoarele au fost cel mai bine vândute produse. Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depăşit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăţi au fost efectuate cu cardul.
Iată lista Black Friday 2017 magazine:
emag.ro
elefant.ro
fashiondays.ro
teamdeals.ro
evomag.ro
cel.ro
quickmobile.ro
bestvalue.eu
stilpropriu.ro
answear.ro
epiesa.ro
zoot.ro
aloshop.ro
orange.ro
f64.ro
esteto.ro
somproduct.ro
marketonline.ro
interlink.ro
yellowstore.ro
depurtat.ro
fashionup.ro
mycloset.ro
starshiners.ro
kalapod.net
rubyfashion.ro
iconicul.ro
libris.ro
watchshop.ro
cautceas.ro
secundar.ro
avon.ro
yves-rocher.ro
citgrup.ro
badabum.ro
Boutique Mall
DyFashion.ro
okian.ro
nemira.ro
libhumanitas.ro
sensodays.ro
astratex.ro
comodo.ro
bestkids.ro
nichiduta.ro
jucarie.ro
vegis.ro
plantum.ro
Cadouri de top
matar.ro
modlet.ro
germanos.ro
vodafone.ro
bonami.ro
cumparamisim.ro
apiland.ro
veltravel.ro
oxigentour.ro
reduceriturism.ro
bestbuytravel.ro
Black Friday 2017. Sărbătorea cumpărăturilor e din ce în ce mai populară
Kantar Millward Brown România a făcut un studiu care arată că evenimentul Black Friday a dobândit o recunoaştere pe scară largă la nivelul populaţiei României. Notorietatea evenimentului a fost susţinută de participarea tot mai numeroasă din anii trecuţi a comercianţilor şi de apetitul românilor pentru reduceri.
Studiul arată că 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au auzit despre Black Friday şi 45% vor să achiziţioneze ceva cu ocazia evenimentului anual de reduceri. Ca şi în 2016, lista de dorinţe este dominată de produse din categoria electro-IT. 40%dintre respondenţi doresc să cumpere un produs din categoria electrocasnice mici, iar următoarea categorie din topul preferinţelor este reprezentată de televizoare (33%). În acest an 24% dintre români doresc să cumpere telefoane mobile la preţ redus. Pe lista de dorinţe se află şi electrocasnice mari: frigidere (20%)şi maşini de spălat (17%).